Corbijn

 

Corbijn
Anton Corbijn ‘U2’

ontmoetingen

Chris den Engelsman

in de achteruitkijkspiegel van de metallic bronzen
Pontiac Grand Ville uit 1973 vertragen onze
dromen schuilt twijfel in de wit lederen voorstoel
op zoek naar stilte en de kracht van het toeval

het  hybride ego van de muzikant die in
de schijnwerper zichzelf en zijn publiek
bespeelt of de performance van de
kunstenaar in de stilte van zijn atelier

in een zacht rode schijnsel zweeft
een latent beeld dat met ons samenvalt
boven een vel lichtgevoelig papier

een imperfect portret dat soms iets  toevoegt
aan het bestaande en bekende ons een blik
gunt in de donkere kamer van ons hoofd

Corbijn Corbijn
Corbijn

 

 

Corbijn 

Anton Corbijn muzikanten

 

 

meetings

Chris den Engelsman

the rear of the metallic bronze Pontiac
Grand Ville from 1973 slows down our dreams
in the white leather chair for an overexposed
black and white shot of our doubt

the hybrid ego of the musician who in
the spotlight plays himself and his audience
or the performance of an
artist in the silence of his studio

in a soft red glow hovering over
a latent image that coincides with us
on a sheet of light-sensitive paper

an imperfect portrait that sometimes adds
the existing and known us a glimpse award
in the darkroom of our head

 

Corbijn  Corbijn 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn Corbijn

Anton Corbijn muzikanten

Corbijn  Corbijn 
Corbijn Corbijn
Corbijn  Corbijn 
Anton Corbijn kunstenaars 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn 
Anton Corbijn portretten 
Corbijn  Corbijn 
Corbijn  Corbijn 
Pontiac Grand Ville 

Corbijn 

Stephan Vanfleteren portret van Anton Corbijn